Hemma igen..

Michael Mind - Show me love


Vet inte vart jag ska börja.
Val d'Isère var helt underbart, träffa Fredrik var underbart, hans vänner var underbara. Utelivet, alkoholen som flödar.. Jag ville inte åka hem. Trista Sverige.

Snowboardåkningen gick grymt mycket bättre än jag (vi) trodde att det skulle gå faktiskt, jag bröt inga ben. Fick bjuda på några sköna vurpor dock och några blåmärken här och var men Fredrik var en bra lärare och jag var en bra elev helt enkelt. Fjärde eller femte dagen var vi uppe i de stora bergen och åkte. After skin på La Folie Douce uppe i bergen var grymt, DJn var grym (och het och såg ut som han fick orgasm varje gång han släppte igång beatet) dock var jag bara där en gång, men jag ska helt klart tillbaka i vår och då blir det många after skis däruppe!

Vi har fastnat för serien The Black Donnellys, grym serie som vi plöjt några avsnitt hemma och igår på hotellet i Genéve. Vi åkte lördag förmiddag till Genéve och spenderade sista natten tillsammans på ett hotell nära flygplatsen, så skildes vi åt tidigt imorse.. De här dagarna har varit oförglömliga och att fått somna och vakna bredvid Fredrik har varit total lycka varje ögonblick.

Jag kan inte älska någon mer än dig.. Vi ses snart igen.
Att du kan veta vad jag tänker, när jag tänker det och dessutom veta exakt vad du ska säga för att få mig på bättre tankar... Det är vid såna tillfällen som man vet att man hör ihop. Vi är nog starkare än vad vi själva kunnat ana, du är min och jag är din, alltid.











Kommentarer
Postat av: linnsan

åhhhh!!! jag vill också åka skidor ju!!!:D

2009-01-12 @ 18:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback