That person is me

Naturally 7 - Feel it (in the air tonight)

Letade efter ett mail i min inbox. Medans jag letade blev det självklart att jag bläddrade igenom en massa andra gamla mail.. På något sätt är du inte samma person för mig längre, menar inte att det är negativt. Men samtidigt så kan man inte låta bli att tänka tillbaka och le. För jag vet exakt hur jag kände när jag fick de där mailen. Nu är det en annan, mäktigare känsla du får mig att känna. Men det första, det glömmer man aldrig.

To the world you may be just one person,
but to one person you may be the world..


När jag tänker på det här kommer jag in på en annan grej.
Folk förändras, behöver inte alltid vara negativt. Men DU, personen som tyckte jag hade förändrats mest av alla och såg det som något negativt. Du har oxå förändrats, jag hoppas du inser nu vad som får folk att förändras. Visst, du har säkert växt som person pga det du gått igenom och för mig är du inte alls samma person för tyvärr så känner vi varandra inte längre.. Fast samtidigt så vet vi båda exakt hur den andre fungerar och tänker. Jag vet om du är ledsen, jag vet exakt vilken del i ansiktet på dig det rycker i om tårarna är på väg och jag vet exakt när jag ska sluta för att dem inte ska få träda fram. Jag vet. Tiden får visa om vi kommer kunna vara vänner på samma sätt igen. Don't look back in anger.

Jag önskar bara att vi kunde prata igen om sånt som gör oss lyckliga, men det är helt fel ämne för oss båda antar jag. Men det känns bra för mig att se dig lycklig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback