Party naked

Wiz Khalifa - Say yeah

Jag vaknade vid 14.00 idag, segt. Ensam hemma oxå så alla lampor släckta, persiennerna nerdragna, mörkt i hela lägenheten, mörkt ute. Kunde lika gärna varit 8 på morgonen kändes det som. Sjukt segt att gå upp. Har spenderat timmarna sedan jag vaknade i sängen. Dock roligare och lata sig i sängen om man har sällskap..

Gårkvällen började med planer på att ta en fika med tjejerna och sedan bio men slutade i glassbaren på Jensens beefhouse med Elli, Ida, Pilla, JJ och Sandra och sedan gick jag, Elli och Ida vidare och hookade med grabbarna som firade Freddans födelsedag. Vi hamnade på Debaser medis och det blev mycket stjärtnypande för min och Idas del, varav en av killarna kom på oss vart smickrad och i ett försök att göra jag vet inte vad så rev han mig på armen istället, freak.

Ska nog hoppa in i duschen snart och sen fixa mina naglar lite. Det jobbiga om man vill ha fransk manikyr på sina egna naglar är att man får göra om efter ca 1½ vecka då nagellacket slits. Och jag vill gärna ha fräscha naglar. Tidskrävande, men värt.

Imorgon ska jag ringa Akelius igen, jag vill ha lägenhet och det nu!






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback