Yo mama said you're UGLY

Daphne & Celeste - U.G.L.Y.


Jag gillar verkligen inte Jim Carrey, hans fula grimaser och stora mun. Blir bara äcklad när jag ser såna oseriösa filmer med honom.

Gårkvällen på Amba var riktigt kul. Dock uppträdde inte Chris men han och hans homies festade lite på scenen och en av dem beatboxade lite och var riktigt grym! Roligast på hela kvällen var helt klart på vägen hem dock. När jag filmade Marie när hon körde boogie all the niiight på gatan och nån snubbe kom och tog över min kamera.
- "Du kommer springa iväg med min kamera"
- "Vi är från Örebro, vi springer inte"


Idag har jag i stort sett legat i sängen hela dagen, kollat på teve samt kollat på nätet efter inspiration till min lya sen. Jag vill åka till IKEA, kommer bli ett dyrt besök tror jag. Men där kommer jag mest bara köpa förvaringsgrejer,hushållsgrejer och sånt man måste ha.

Peter som oxå fått lägenhet berättade att han köpte en tavla till sitt sovrum, tavlan föreställer en asiatisk kvinna, som liknar mig. Obsession.


Jag vet hur jag kan ordna effektiv flytthjälp:





Kommentarer
Postat av: Peter

Effektiv flytthjälp av tandkräm? Menar du att folk hjälper dig när du för ovanlighetens skull har bra andedräkt och vågar vara i din närvaro? ;)

Postat av: Loisa

meen, har du inte sett tevereklamen eller? visa mig tavlan!

2009-01-26 @ 10:00:06
URL: http://tussig.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en härlig måndag :)

Kolla gärna in min fotoblogg. den kanske kan pigga upp dig lite :)

2009-01-26 @ 10:03:27
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback