Loveones

Akon - Sorry, blame it on me

Att gå ut och festa är kul.. Mindre kul är resan hem och ibland även dagen efter, för min del rätt sällan då jag sällan blir bakis. Visst, man kan stoppa en taxi och hoppas på att komma hem för en röding. Eller så är man sparsam och tar den äckliga nattbussen. När jag ska hem (de ggr jag inte har sällis) ångrar jag nästan utgången (hur roligt jag än haft) för att jag, från botten av mitt hjärta, hatar nattbussen och dess människor som åker med den.
Jag var ett äckligt fyllo igår på en nattbuss som satt och sov. Kunde inte hålla ögonen öppna. Men jag hoppas jag såg söt ut och inte sliten och ful som de flesta gör den tiden på dygnet.
Jag tror jag var halvt vaken en stund imorse men öppnade aldrig ögonen, när jag väl öppnade ögonen så kändes det som om mitt huvud skulle sprängas. Det enda man kan göra då är att ligga kvar i samma position, sluta ögonen igen och somna om och hoppas på att man mår bättre nästa gång man vaknar. Vilket jag gjorde, men kände mig inte som en blomma dock.

Jag är inte full, jag är beautiful.

Igår var en av många roliga kvällar på senaste tiden. Nästa vecka firar vi Becca och om ytterligare en månad är det min tur. Jag hade lite svårt att komma på hur gammal jag är häromdagen. Var i princip tvungen att räkna ut min ålder. Det känns oviktigt, jag känner mig fortfarande som 20.







Becca har avgett ett löfte om att ALLA bilder som tas under hennes kväll kommer att läggas upp. Hmm, frågan är hur länge de kommer få ligga kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback