tussig

Queen - The show must go on

Jag hyser en väldigt stark kärlek till min blogg haha. Därför vill jag även att den ska vara fin och personlig men jag vet inte hur man gööööör, hjälp! Först tänkte jag att den borde få ett namn, men så kom jag på att det har den ju. Ett moget sådant oxå. Men jag gillar min tussig.

Kaviarmacka nu, jag kommer bli feeeeet.
Jag var rätt rund en gång i tiden, det mesta satt i ansiktet. Jag var nästan gullig, nästan så gullig så jag skulle kunna lägga upp en bild här. Men det gör jag inte. För det första för att jag såg ut att ha en sjukdom (utan att överdriva, jag har andra som håller med mig), för det andra för att jag just nu inte ens har tillgång till några bilder sedan den tiden.

"Ohlala meribel".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback