"Syrran"

En vecka har tidigare aldrig varit såhär låååååång, jag går undeääär!

Sista halvtimmen på jobbet nu. Nästan så jag önskade att jag kunde ta tid på den här halvtimmen för att visa hur långsamt den kommer att passera. Men det går ju inte.....

Ska till centrum sen och köpa dricka tills imorgon och eventuellt titta en snabbis om det finns något fint att ha på sig tills imorgon också men jag ska försöka att inte shoppa så mycket under den närmaste tiden. Ska lägga undan 10 000 från min lön denna månad att handla grejer till lägenheten för. Verkar som jag kommer undan rätt billigt med allt som ska köpas in trots allt pga att jag har 2 bröder med bra kontakter samt att de också kan vara rätt givmilda. När man kommer upp i äldre år så kan det vara rätt bra att vara yngst och lillasyster dessutom.

Självklart nu när jag fåt lägenhet får jag ännu ett lägenhetserbjudande fast från Tybo denna gång. Dock är detta en trea på 6545 i hyra på Basilikan, vet att lägenheterna där är rätt fräscha men känns ovärt att betala den summan varje månad när jag kan ha lägre i hyra i en lägenhet jag vet att jag kommer trivas i. Dock har jag hört att Tybo är bättre än Akelius. Men, jag orkar inte lägga ned någon energi på detta just nu. Dessutom har jag plats 5 i kön på den lägenheten så kommer säkert inte ens få den även om jag skulle vilja.


Howdy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback