Sleepyhead

Tiger Lou - You can't say no to me

Jag är totalt slutkörd i huvud och kropp.. Hamnade i matkoma efter lunch idag och har bara gäspat efter det.
Oftast när man är så trött så man skulle kunna somna på en sekund så är man inte lika trött när man väl kommit hem till sängen, utan man börjar göra annat. Men idag har jag fan varit lika trött sedan jag vaknade i princip. Så nu ska jag faktiskt lägga mig och nanna kudde. Jag kommer sova som ett litet barn.

Men innan det.
Jag ser dagarna annorlunda nu på något sätt, det känns lättare. Dagarna passerar lättare. Eller dagar och dagar, det har gått en dag sedan jag kom hem. Men jag ser de kommande dagarna annorlunda. Allt känns så bra, vi känns bra och att veta det hundra procent när situationen är som den är känns inget annat än bra.

Vi är bäst. ♥


De timmar jag varit tillsammans med dig

har känts som att vistas i en parfymerad trädgård

i skymningen och med en fontän som sjunger för mig.

Du och bara du får mig att känna mig levande.

Det sägs att andra människor sett änglar,

men jag har sett dig och det räcker..


- George Moore



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback