rimmelirim

Ida.G... säger:

hur går det på jobbet idag, följer du vareviga lag?

Jag säger:

ja, jag ligger bra till. Det känns som tiden står still

Ida.G... säger:

det måste vara jobbigt. men snart e de kväll och då blire snobbigt

Ida.G... säger:

har du hört något om kvällen? blire värsta sushi smällen?

Jag säger:

det blir vad vi gör det till, hellre sushi än sill.

Jag säger:

när kan du vara klar, ju snabbare desto mer tid vi spar

Ida.G... säger:

jag kan vara klar när du vill. bestäm en tid säg bara till

Ida.G... säger:

men vart ska vi äta, vart ska vi vara. ska vi äta och samtidigt vara festklara?

Jag säger:

frågan är hur vi ska göra, vart tycker du vi ska äta sushi och föra?

Ida.G... säger:

vi kan vara här eller också i tyresö där. för mig spelar det ingen roll det är du som har all koll

Ida.G... säger:

det tar ca 20 min från mig dit ut,,, dit ut till blåsut

Ida.G... säger:

vad ska ellie göra.. vart ska hon föra?

Jag säger:

elli är nog redan där och hjälper sin kille som hon håller kär.

Ida.G... säger:

ok slutrimmat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback