Projekt "övertygelse"

Amini - Finiki

Jaaaaaaaaa, vi hajjar.
Något jag inte hajjar dock är hur någon man tyckt inte alls varit speciellt attraktiv helt plötsligt är "snyggast", men med personens egna ord "kärleken gör en blind". Dock är det ju så att när man hyser känslor för en person så blir den personen automatiskt snyggare (eller vackrare skulle jag vilja säga) i ens ögon. Kanske är det personligheten, kanske är det utséendet. Men från "inte alls så attraktiv" till "snyggast" hmm, I doubt that.

"Skönheten sitter i betraktarens ögon"
Nu var jag lite evil.


Får lite ångest när det känns som jag börjar gå upp i vikt. Inte så att jag bantar direkt, men jag vill ha kvar den vikt jag har nu. Perfect by nature.
Nu ska jag äta min middag som jag gjort iordning, en fin mozzarella sallad. Mozzarella - nästa stopp för ett nytt beroende.

See ya don't wanna be ya.

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag måste vara blind

Postat av: Loisa

Nej, du kisar lite för mycket bara..

2009-01-19 @ 11:04:29
URL: http://tussig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback