♥ my iPhone

Tiger Lou - You can't say no to me

Sitter och läser på lite på nätet om iPhone. Finns ju sjukt mycket grejer man kan använda telefonen till! Måste bara lära mig allt.
iFun.se har jag suttit och bläddrat i en stund. Letar efter ett program som en kille på jobbet tipsade om, men kan inte minnas vad programet hette. C nånting...

Mina ögon svider. Fast jag vilat från linser idag. Kanske bara är trött eller nått.

Att kärlek kan ha två så helt olika sidor. Som ängeln och djävulen som sitter på våra axlar.
Att något så fint samtidigt kan göra så ont och få en att må så dåligt. Något som höjer en människa till molnen, men som också kan trycka fast en i kvicksand som enbart drar en nedåt. På ett sätt är de lika, man kan inte komma undan dem, inte sluta tänka, inte sluta känna..

Vissa dagar är jag bara arg.


Jag har syndat ett tag nu och börjat röka igen, vilket jag bestämt mig för att sluta upp med, iallafall på vardagar. Feströka har jag tillåtit mig själv att göra men nu är det slut på vardagsrökat. Jag är rätt duktig ändå på att sluta tvärt, som senast t.ex och nu idag. Inte en enda cigg på hela dagen. Det negativa med detta är att jag blir så känslig för lukten när andra rökt och stinker fimp, de luktar äckligt. Men det triggar mig bara ännu mer till att sluta.

Jag älskar IKEA reklamen som går på teve där de visar folk som sover i sina sängar. Vissa med hund och barn, andra ensamma tjockisar. Jag får lust att bara lägga mig och sova när jag ser den.

Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback