Lunchkoma

The Fray - How to save a life

Jag somnade tidigt igår, vaknade vid 02.15, rätt klar i huvudet men lyckades somna om rätt fort. Men fortfarande snoozade jag ordentligt imorse. Jag är så jävla trött!! Hur blir man kvitt det här? Ikväll ska jag försöka lägga mig vid 20.00, senast. Det är så överdrivet skönt att sova, jag längtar verkligen.

Satt och kikade lite på nätet vad det kan kosta att åka till Valdi igen i mars och det ligger på under 1000-lappen, sugigt att jag inte kan boka något nu bara med tanke på att jag inte ens vet när jag kan åka. Får se om det är lika billigt sen när jag väl ska boka.

Jag gillar långa luncher, men idag går tiden riktigt långsamt.. Jag har hunnit värma maten, äta den, surfat, pratat lite med Fotis som jag för övrigt tycker bättre om nu än vad jag gjorde för cirka 8 månader sedan.
Jag vet inte om jag varit ovanligt effektiv eller om klockan bara tickar långsamt.

Jävla lunchkoma....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback