LÄGENHET!!!


Jag har den i princip klar! Pratade med Akelius precis och hon sade att den är 500% min. Nuvarande hyresgästen ska lämna tillbaka nyckeln senast 2a februari och sedan ska lägenheten besiktigas och sånt. Men jag har inte bråttom, så länge jag vet att den är min.

Kommer dessutom bo högst upp, nice.
Det är alltså en 2a på 69 kvm och 5408 i hyra. Först hade hon en 3a klar som låg på ca 6500 i hyra, men det känns som att en 2a är mer aktuell.

Jag kommer inte kunna sova de närmaste nätterna hihi.

Hon har varit så jäkla sjysst mot mig, på Akelius.
Efter vi hade lagt på grät jag en skvätt av glädje. Jag har kämpat så hårt med det här och känt mig så frustrerad, men redan efter första besöket med henne så kände jag när jag gick ut från kontoret att lägenheten inte var långt bort. Och det var den inte heller.

Nu har jag förvisso inte ens sett lägenheten, men allt går att fixa.

Ska skicka blommor eller nåt när jag fått lägenheten, goda människor belönas.
I det här läget syftar jag på både henne och mig själv, hoho..

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag väntar fortfarande på mina blommor

Postat av: linneeeeet

2009-01-22 @ 16:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback