Needs

Chris Brown - I needed you

Ibland när jag hör eller ser kära människor tänker jag: "Jag vill oxå vara kär", men så kommer jag på att jag är ju kär, mer kär än någonsin. Så ler jag för mig själv när jag tänker på honom.
Däremot så har jag inte min käre hos mig, men han kommer ju hem snart och då kommer jag få vara mer kär är vad ni någonsin kommer att kunna bli, suckers.

Mitt i folkmassan kan jag känna mig helt själv med honom

när jag tänker på honom.


- N. Payne


Vissa gånger önskar jag ändå att jag inte hade ett hjärta. Att inte kunna känna allt jag känner. Saknaden som gör så ont.
Att älska någon som inte kan vara här och ta emot kärleken. Att ha allt men sakna den fysiska delen.
Kom hem..


Kommentarer
Postat av: Erica

haha den dar n. payne ar ju inte dum. p r e c i s sa kanns det. och det gor bade ont och lindrar pa samma gang..

2009-01-28 @ 21:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback