Hoppar du så hoppar jag

Akon ft Styles P - Blown away


Den känslan och syn på livet jag hade dagen då denna bild togs vill jag ha tillbaka.
Det var semester, sommar. Enda bekrymret vi diskuterade var lite kärleksbekymmer för min väns del, det var dagen innan Fredrik skulle komma hem från Magaluf (han var borta 2 veckor, vilket kändes som en evighet. Men så kom alperna resan... och jag fick smaka på evighet) men jag var bara allmänt lycklig och det pirrade i mig.

Några timmar efter bilden togs mådde jag inte som en blomma och inte Elli heller för den delen. Men ack så rolig kväll vi hade. Helt oplanerad.

Vi såg fram emot vad livet hade att ge oss, ovetandes om vad som väntade oss bara några månader senare..
Håll i era vänner, för närsomhelst kan de lämna er med så många frågor men inga svar.

Du fattas oss..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback