grrr

Jag är på dåligt humör idag.. Stör mig på allt och alla. Stör mig på vissa dofter, om man kan kalla det det. Samt personer som är allmänt högljudda och bara lallar omkring på kontoret och står bakom mig och skrattar sitt fula skratt när jag sitter i telefonen och inte kan koncentrera mig på vad som sägs pga den störiga jäveln som står bakom mig, personen i fråga bör dessutom inte tugga tuggummi då han verkar ha problem med att tugga med munnen stängd och inte se ut som en jävla kossa och smaska som ett jävla offer när han tuggar.


AAARGGGH!

Till lunch ska jag och Tim köpa ciabatta. Long time no see mister ciabatta.



Rim-konversation mellan Ida och mig:

Jag säger:

tjeena mittbena
Ida.G... säger:

hej på dig leverpastej
Jag säger:

hej hej thai-tjej

Ida.G... säger:

hej hej tjej från kina kan du gå på lina?

Jag säger:

hej hej tjej från solna, ja, om du har en lina att ut-låna?

Ida.G... säger:

ja ja det kanske jag har , men bara om du dansar med rumpan bar

Jag säger:

åh min vän du är alltför snäll, rumpan min kan du få se ikväll

Ida.G... säger:

tack du rara, hoppas jag inte svimmar bara

Jag säger:

min skönhet får dig nog att svimma, men du vaknar ju igen, vill jag påminna

Ida.G... säger:

åh va bra att veta. men håll dig nära så jag efter dig slipper leta

Jag säger:

oroa dig inte flicka lilla, jag sätter på ett koppel om du inte sitter stilla

Ida.G... säger:

gud va bra. tack ska du ha.
men har vi några kvälls planer, så man inte börja smita in på fel baner

Jag säger:

haha du förlora. baner finns inget som heter

Ida.G... säger:

banooor men det rimmar inte

Ida.G... säger:

svimma och påminna rimmer ju inte heller

Ida.G... säger:

så du förlora först haha


Vi ska äta sushi ikväll. Jäjj.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahaha...va roligt med rim...det ska jag börja med;)hoppas ditt humör blir bättre..mitt e oxå kasst idag!!pga mitt jävla ex och hans fitt brud!!grrr...pözz på röven

Postat av: idaG

hahah va roligt det var att läsa i efterhand! WE RULE THE SCHOOL!

2009-01-30 @ 15:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback