Freakin tired..

Känns som jag har sand i ögonen.. Mina linser vill inte sitta kvar känns det som, blir nog glasögon imorgon så ögonen får vila lite.

Omie var här och lunchade idag. Han spelar att han vet någon hemlis om mig och vägrar berätta men han är bara fjant!

På fredag blir det att fira mister Camerinis 25 årsdag. Hoppas det blir fun. Becca ska även ut på stan och härja så får se vart man hamnar.. Let me guess.. Amba!

Blir nog att sova tidigt idag, very nice. Har haft det något lättare att komma upp på mornarna de senaste dagarna, börjar komma in i rätt rytm. Måste säga att denna hälft av veckan gått riktigt långsamt, speciellt gårdagen. Kändes som jag jobbade dubbelt så länge. Inte cool.

Fick ett Spotifykonto igår av min gamla kollega på Stepstone, "Farsan". Ska nog jobba lite med att fixa några bra musiklistor idag, var ett par dagar sedan jag lyssnade på underbar musik faktiskt.

Mister "F" som sitter mitt emot mig på jobbet (som dessutom inte kan hålla sina svettiga fötter till sin halva under bordet) försvinner cirka 20 minuter varje dag in på toa med sin Ipod. Jag undrar vad han gör där inne på toan. Sover? Gråter? Inte fan gör man number two i 20 minuter varje dag iaf, eller? Han är lite grinig idag för han blivit halft dissad av ett ragg som inte svarar på hans efterhängsna sms. Haha! Säger jag bara. Man kan inte svina sig genom livet utan att det slår tillbaka på en ;)

Nu ska jag kladda ner mina fina pianofingrar genom att skala en apelsin. Äter förövrigt en apelsin om dagen på jobbet faktiskt, bra med c-vitamin.

Pussi


Kommentarer
Postat av: marie

kanske njuter av musiken samtidigt som han bajjar. kollar lite film eller något. jag vill inte röra hans ipod!

Postat av: Peter

Loisa har koll på vilka som bajsar...

2009-01-28 @ 15:40:08
URL: http://sallskrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback