Fatty boom boom

Amini - Finiki


Trots att jag rest och haft lite sämre med pengar denna månad ska jag försöka lägga undan iaf 2500 av det jag har kvar.

Får lite ångest över att mina sparpengar gick åt så fort. Det blev att leva på sparpengarna en månad samt dyra julklappar, massa shopping, resan till alperna osv. Fast å andra sidan gick det rätt fort att spara ihop dem oxå så jag ska nog vara tillbaka där snart igen. Det är ju trots allt löning på fredag (om jag nu får lönen i tid denna gång dvs) så 2500 bör inte vara några problem så länge jag inte får för mig att shoppa massa innan löning.


Måste klacka om mina skor, fixa nytt leg, och lämna in min externa hårddisk någon gång så att jag kan komma åt mina bilder och musik. Allt det kostar...

Fixa leg, när fan ska man hinna det? Det negativa med att jobba kontorstid är att man inte får tid till att uträtta sådana ärenden.


När jag skaffat mig egen lägenhet ska jag köpa ett sushikit och sedan göra sushi hemma. Då får jag äta sushi när jag vill! Så jävla sugigt att de på jobbet inte är ett lika stort fan av sushi som jag, så min vilja att äta det till lunch går sällan igenom. Dessutom har Tyresös sushi ingen bra sushi. Vissa gånger är den helt torr.



Jag tror jag börjar gå upp i vikt igen. Inte konstigt egentligen så mycket som jag ätit på senaste tiden. Dessutom har jag fått ett beroende av havregrynsgröt med äppelmos och kaviarmacka, vilket jag äter ofta fast jag inte är hungrig utan bara för jag är sugen. Äppelmos och kaviar lär det inte vara små mängder socker i..


Grattis Freddy (Dölling) som fyller 24 år idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback