:)

Roligt hur folk kan uppfatta det man skriver..
När man skriver "kodat" så får folk skapa deras egna bild av vem det handlar om, vad det handlar om osv. Dock var jag väl rätt tydlig i mitt inlägg från igår "That person is me" då det var två olika stycken och andra stycket inledde jag med: "När jag tänker på det här kommer jag in på en annan grej." Men jag antar att det bara är Peter som är seg i bollen som drog en slutsats om att hela inlägget handlade om en och samma person.

Dock ser jag det som en positiv grej att mina läsare får ta sig en funderare och försöka klura ut vad och vem jag skriver om. Det blir lite som att läsa en bok, man får skapa sig egna bilder av hur saker och ting ser ut. Min värld kanske inte alls ser ut som den ni skapat i era huvuden.


Jag drömde om Fredrik inatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback