Crazy woman

Usher - How do I say

Redan fredag imorgon, den här veckan passerade sjukt fort, men ändå inte.. Jag har jobbat en vecka nu efter jag varit ledig i 3 veckor, men ändå känns det som jag inte varit ledig något för man faller tillbaka till vardagen så lätt igen.

Imorgon ska jag iaf träffa Homie tillsammans med Marr och Ell. Ska bli trevligt att gagga med dem. På lördag blir det nog någon slags tjejgrej iaf, hursomhelst så ska jag träffa Ida, alldeles för längesedan.

Under kvällen har mina tankar varit i det forna. Sånt som jag inte tänker på ofta men tankar som ändå dyker upp ibland. Frågor och funderingar som jag kanske borde låta bli att ta upp. Men fortfarande är det saker jag vill ha svar på men som kanske bara gör det jobbigare för mig själv för det behöver inte alls ha med nuet eller framtiden att göra. Men får jag det svar jag inte vill ha så kommer jag tro att det på något sätt kommer drabba mina kommande dagar på liknande sätt, vilket det inte alls behöver göra. Vilket även kommer leda till att jag kommer tänka och fundera ännu mer, vilket i slutändan kommer göra mig galen. Krångligt det där...
Jag tror att jag kommer bli en crazy woman i framtiden enbart pga mig själv.

Jag tänker långsiktigt (ibland mycket onödigt oxå), till skillnad från vad en del andra i min omgivning gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback