Chipsmongo

Astrid Lindgren - Kalle Teodor

Jag sitter på jobbet. Ligger över dagsmålet, ligger över veckomålet.
Jag äter chips. Jocke smällde i sig en 40 grams chipspåse på 3 minuter. Jag skulle inte vilja se honom med en stor chipspåse. Det prasslade lite borta i hans hörna och sen var påsen tom.

Rekordkyla inatt i Norrland, -37,7 grader. Burr
Ge mig sommar, ge mig Muskö.



Två timmar kvar på denna fort passerande vecka.

Hejjä



Cola light är inte nice för 5 öre. Jag hör hur bubblorna sprakar i burken bredvid mig hela tiden. Det är riktigt irriterande. Typ som att ha sånt där sprakande godis i munnen som vägrar smälta bort så det känns som hjärnan sprakar. Sånt godis brukade jag ge Lecka, hihi. Very fun.

Jag får biobiljetter. Yes, inte bara säljarna som får det vet ni. Suckerrrs.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jo tack det är ungefär -20 nu... svinkallt!!!

2009-01-16 @ 15:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback