Cheater

Sheena Easton - For your eyes only

Jag har tänkt lite.. Inget ovanligt om man känner mig. Tror jag funderar mycket å andras vägnar faktiskt. Sånt andra egentligen borde tänka men inte tänker.

However,
att vara otrogen... Och inte berätta det för sin partner.

Hur många klarar av det?
Att bedra den du älskar högst och sedan fortsätta på samma sätt som om ingenting hade hänt.. Jag undrar verkligen vilka som klarar av det. Att se sin älskade i ögonen dag ut och dag in och påstå att man älskar denne utan att samvetet äter upp en inifrån. Är dessa personer starka eller bara idioter? Eller så kan de oxå ha ett problem, en "sjukdom". Skillnad är det ändå på att vara otrogen en gång och efter det kanske inse hur mycket man älskar sin partner och inte tala om det för att man är rädd att förlora denna (ändå inte okej att vara otrogen).
Men att bedra någon flera gånger om. Klarar man av att fortsätta som om ingenting har hänt (när man valt att inget berätta) så tycker jag inte man kan påstå att man älskar sin partner.. Kanske ett tecken på att det är dags att avsluta det hela.

Tänk på det.

Jag vet att jag inte skulle klara av det. Jag vet att jag inte skulle klara av att se på min partner utan att mitt hjärta skulle gå sönder varje gång, och att leva med den känslan dag ut och dag in. Kunna somna och vakna bredvid honom utan att föreställa mig hur hans hjärta skulle kännas om han visste. Jag förstår inte hur andra klarar av det.

Tänk att få veta att man blivit bedragen.. Ni vet den där känslan när hjärtat känns tomt? När det värker i bröstet..
Usch.


Och så ett litet annat avslut på inlägget:

- "I love you"
- "Uuuh, love, love, love"

Haha The Heartbreak Kid, så jävla skön film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback