Welcome future

Amine - Finiki
Jag har fastnat för denna.

Precis som alla andra veckor så har den här veckan passerat fortare än min hjärna hängt med. Var på kundmöte idag och har även ett kundmöte imorgon. Inge kul och ge sig ut i det här vädret..
Har rätt mycket på jobbet, eller mycket och mycket. Snarare många bollar i luften, försöker påminna mig själv om saker och ting med lappar här och var, påminnelse i outlook, påminnelse i mobil osv. Men känns som en tidsfråga när jag kommer göra bort mig och glömma bort något. Så jag går igenom allt i hjärnan hela tiden. Prickar av saker och ting.
Men det är roligt att ha fullt upp.

Pappa, fru, och bror har precis varit här hos mig, Andreas och Linnea och ätit middag. För ovanlighetens skull så bjöd vi över dem hit på middag, annars går vi alltid över till pappa och äter middag på torsdagar. Trevligt med lite family-love en gång i veckan. Synd att mamma bor så långt bort dock och att Leckis inte är med längre.. Hon gillade "pappa-dagar" Vi gick alltid och köpte läsk tillsammans och sedan gick vi till pappa, fast då var det på lördagar. Och hon visste varje lördag vart vi skulle. Varje gång man sa "pappa" så lyfte hon sina mjuka stora öron och tittade på mig med sina nyfikna ögon så började hon skutta omkring. Vissa dagar var hon extra glad och gick omkring hemma och lekte med sin orange-lila favoritboll.. I maj är det två år sedan hon somnade in och det går inte en dag utan att jag tänker på henne.

När jag gick från mitt möte idag så tänkte jag på mitt liv. Hur saker och ting ordnar upp sig efter varandra och jag kunde inte sluta le och tänka på hur lycklig jag faktiskt är, och bättre blir det!

Jag är lite orolig dock för hur jag ska ha råd att åka till Valdi och hälsa på mitt mongo igen nu när jag får lägenhet och ska köpa massa grejer.. Jag fyller år snart så förhoppningsvis får jag lite hjälp på vägen.
Annars får jag nog tacka nej till lägenheten så jag får råd att åka tillbaka i mars igen...

SKOJA .



Kom hem och busa med mig
you fucking fuck

natt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback