Välbehövd dag

Kat Deluna - Run the show


Igår kväll ringde min gode vän Omran mig. Han var glad, jag var varken deppig eller glad, jag var mer... utanför min egen kropp, känslolös.
Så sade han: Imorgon när du vaknar tänk "det här kommer vara den sämsta dagen någonsin" då kommer du inte ha några förhoppningar på hur dagen blir. Så kommer du bli glad för minsta lilla.
Så.. Imorse vaknade jag och mindes hans visa ord. Försökte sätta mig in i att det skulle bli den sämsta dagen, fast om jag ska vara ärlig kände jag mig ganska neutral. Anywayyss. Talade precis med Akeluis OCH!

Jag får:
Tapetsering och nymålat i sovrum, kök, vardagsrum, hall. (Hela lägenheten med andra ord)
Nytt golv i kök, sovrum, hall, nyslipad parkett i vardagsrum.
Ny kyl/frys.
Nytt handfat.
Ny dörr i badrum.
Och annat småskit som jag inte bryr mig så mycket om.

Det lönar sig att flytta in i en tidigare misshandlad lägenhet.  Love it.

Det bästa är att dagen har precis börjat. Det är bara låta härligheterna regna över mig resten av dagen.



See ya, don't wanna be ya.





 


Kommentarer
Postat av: Homiie

Pappa säger ibland visa saker!! =))

2009-02-11 @ 12:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback