Knowing you, Knowing me

Kat Deluna - Love me, Leave me

När vår käre VD under morgonmötet idag talade om kärlek så vände han sig mot mig, när han pratar om sex vände han sig mot F och när han pratade om krig vände han sig mot W. Var det något undermedvetet eller med mening kan man undra då. På något sätt tror jag att det ligger i det undermedvetna. Jag kan vara på samma sätt ibland, att man kanske pratar om t.ex Thailand, så pekar jag på Ida som om hon vore Thailand bara för hon kommer därifrån. Eller om man t.ex pratar om svin så väljer man automatiskt ut en karl att rikta uppmärksamheten åt.

Hur som helst, jag tänkte vidare på det där spåret och det fick mig att inse att jag tror faktiskt vår VD känner oss alla mer än vad vi egentligen tror. Att han vet mer än vad vi tror. Det tycker jag är bra. Även om man inte ska vara bästa vän med sin chef så ät det viktigt att chefen vet och förstår vad man lever för liv och vad de olika individerna värdesätter i sitt liv. Nu menar jag inte att F och W's liv handlar om sex respektive krig utan jag bara tänkte lite och det tar sig dit det tar mig.

För övrigt är det så kallt på jobbet idag att mina tår är iskalla! Trots att jag har sockor på mig! Ffffreak.
Nu ska jag återgå till arbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback