Pitiful

Isreal Kamamawiwo'ole - Somewhere over the rainbow

Att ens mamma sjunker till samma nivå, det är riktigt sorgligt enligt min mening. Men samma gener har de helt klart.

Så.. Då har jag valt golv. Dock hade de bara tråkiga standardgolv, minns aldrig vad materialet heter. Så till hallen valde jag ett plastgolv av hårdare variant som liknar ek och så betalar jag mellanskillnaden själv. Till köket blir det förhoppningsvis ett mörkt golv om hyresvärden godkänner det, annars ett tråkigt standardgolv och likaså sovrummet.


Lillkillen i 2½ men börjar ju faktiskt bli lite småäcklig. Han var mycket sötare när han var liten och mullig, nu är han äldre och fet. Men det är ändå en av de bästa serierna.

Kommentarer
Postat av: Vicious VIc

Hehe, ja dagens ungdomar!

Postat av: Peter

Mycket bra låt!

2009-02-12 @ 08:41:33
URL: http://trumpeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback