The first cut is the deepest

Evanescence - You


I cirka 4½ timmar var jag och Peter på IKEA idag, fast tiden gick väldigt fort måste jag säga. Och vi är inte duktiga på att uppskatta värdet på det jag plockat på mig. Vi tippade på runt 2100-2300 men kassaapparaten visade 3859;-. Fel hååååll! Hur som helst så var det en bra dag.

När jag kom hem hade jag fått blombud från Fredrik, vilken var väntat då blomtjejen ringde igår och sa att jag skulle få blombud och undrade om jag skulle vara hemma eller så skulle de lämna blommorna vid dörren. Vad var det då för mening att ringa och avslöja att jag skulle få blombud? Hajjar inte.

Nu ska jag ägna resten av kvällen till att packa inför flytten. Sedan lägger jag mig nog i ett bad och skär mig lite i handlederna för att fira denna dag.


Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback