Tequila baby

Kanye West feat. Jamie Foxx - Golddigger


Melodifestivalen är så pinsamt dåligt. Jag har inte följt det alls i år men har kikat en stund nu. Dessa människor uppträder i teve, vilket betyder att detta kommer förfölja dem resten av livet. S K Ä M S.

Jag minns inte när jag var ute sist, men jag tror att det var när Becca fyllde år, 6e februari. Och efter det bestämde jag att jag skulle ta det lugnt fram tills jag fyller år. Nog har jag tagit det lugnt, alldeles för lugnt. Jag ruttnaaaar! Igår skulle jag packa men lyckades aldrig styra upp mig själv och somnade istället med lampan tänd i hallen, teven och datorn stod på i rummet och jag hade kläder och glasögon på mig, nice. Jag lyckas alltid göra sånt när jag är ensam hemma, hur kommer det sig? Jag tror jag är lite rädd när jag är ensam hemma så det känns bättre och låta det vara tänt och ha lite oljud att somna till. Trevlig elräkning jag kommer ha när jag bor ensam.

Elli, och eventuellt Jonna och Ida ska komma till mig nästa helg och hjälpa mig fixa upp i lägenheten. De kommer troligen sova över oxå. Jag har ingen soffa. Har bara en 180 säng och ett badkar att bjuda på. Kan bli mysigt.
Eftersom jag flyttar nästa helg så lär det inte bli något festande då heller men lite vin ska man nog kunna få ner tillsammans med det goda sällskapet.

Jag brukar vilja ha tequila på min födelsedag, blir nog dangerous. Time will tell.

Bubye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback