Mitt mansion

Jag sa ju att härligheterna skulle regna över mig idag!

Akelius ringde igen och sa att de kan få lägenheten klar till 1a mars redan. Hela renoveringen kommer alltså att göras nu de närmaste dagarna. Golvkillen va där och slipade vardagsrumsgolvet idag och var på väg att lägga nya golv i resten av lägenheten men hejdades. När det är en tom lägenhet brukar de bara lägga något standardgolv men Jenny på Akelius hann ringa honom och säga att jag ska få välja golv. Så nu i eftermiddag ska Elli följa med mig och välja golv. :D

Jag är så jävla glad just nu så jag blir alldeles yr i huvudet. Allt bara flyter på.

Nu hoppas jag att jag hinner få någorlunda ordning på lägenheten till 7e mars när jag fyller år så jag kan ha lite kalas hemma. Jag har så underbara vänner som jag vet kan hjälpa mig att fixa så det går fortare.
Allt går så fort just nu så jag hänger inte alls med. Hur ska jag lyckas somna ikväll?

Jag älskar Er tjejer + Omran.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback