Mat?

Beyoncé - Broken hearted girl


Idag "lagade" Andreas "mat" för det var hans tur.
Han stekte omelett, tog fram lite pålägg och köpte några frallor och en färdiggrillad kyckling. DET kallar jag fatte"mat" ! Jäkla "plocka ihop det man har" och kalla det för middag fasoner. Jag är inte ens mätt men jag vill inte äta en fralla till.


Så frågade han om jag ska ha matlåda...................

Och han klagar på min blodpudding. Pfft.   "Tack" för "maten".



Det är inge kul och packa.. Första dagarna sorterade jag och sånt, nu slänger jag bara ner allt i kartongerna "så sorterar jag när jag packar upp" tänker jag. Vi får väl se, om jag ens packar upp skiten. Har grejer som står i kartonger sedan jag och Mattias flyttade till Granängsringen... Det tyder på att man egentligen kan slänga de kartongerna. Men... Jag kan inte. Jag är sämst på att slänga saker. Vilken tur att jag har hela TVÅ klädkammare och ett förråd då. Hoho.

Onsdag idag, vilket betyder Greys och ananas!

Och en sak till.
Ja, Marran, jag är nyfiken! :D


Kommentarer
Postat av: Vicioius Vic

Haha, varsågod och stig in i mitt huvud! Öppet 10-16 alla dagar!

Jag skrev en kommentar till dig härom dan, men det gick inte. Det var iaf om Betapet, det är fan asroligt. men jag är inte så bra, eller jag är sämre än Lindén iaf.. Men han kör ju hemma på fritiden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback