Lurre

Dj Antoine - This time

Det känns som min mage står 3 meter ut från min kropp, så mätt är jag. Köttgryta is the best!

Om jag ska lyckas lägga undan 10 000 denna månad så har jag ganska exakt 1500 kvar att leva på denna månad. Jag har varit dålig och shoppat trots att jag inte skulle. Samt varit dålig på ha matlåda och var dessutom hos tandläkaren igår. Men mina nya stövlar ångrar jag inte en sekund. Hur som helst, 1500 på 20 dagar. Det kommer aldrig och gåååå.. Ska vi se hur mycket jag har kvar om en vecka? Jag gissar på att jag redan då börjat nalla från sparpengarna, så duktig är jag på att hålla i mina pengar.

Igår var Johan Cofré här på intervju, han fick jobbet och börjar på måndag. Även Robin kommer troligen att börja här. Det ska bli kul.

Jag kommer få flytta in i lägenheten antingen 1/3 eller 1/4. Det kvittar för mig när det blir egentligen, båda har sina för och nackdelar så det jämnar ut sig. Men jag hoppas på 1/4 för då betyder det att de kommer renovera en del i lägenheten vilket leder till att jag får en fräschare bostad!

Vad sägs om en öppen spis i vardagsrummet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback