I win

Jag känner mig så jävla uttråkad just i denna sekund. Jag är trött oxå, trots att jag lade mig tidigt och vaknade relativt pigg faktiskt. Jag vill vara lika duktig som Wail så att jag kan komma och gå lite som jag vill men ändå få en feting lön varje månad.

Jag vill slippa jobba för att jag har räkningar att betala, jobbar hellre för att roa mig med dem pengarna. Jag vill flytta från Sverige till ett varmt land och att mina vänner och familj följer med mig. Jag vill ha tillbaka min älskade Lecka. Jag vill vinna i betapet matchen jag spelar mot Pilla och Lindén nu, and I'm gonna!

See ya.



Update: Jag vann.

Nämen, hojojojdå.
Verkar gå nedåt för "skaru", det går inte trycka när man är nere vettu.


mihihihi

Kommentarer
Postat av: Peter

Tuff dag på jobbet märker jag :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback