I-landsproblem

Tiger Lou - Sam, as in Samantha


Jag krigade med min B&J och lyckades få i mig 1/4 av 0,5 liter och mådde illa efter, men gott var det! Creds till dem som får i sig en hel i en omgång.

Jag har ett problem. Jag skulle behöva göra en grej men kan inte för jag har precis målat naglarna...

Snart ska jag sova, ska bli skönt. Har tröttat ut kroppen lite under helgen med att packa och lyft tunga kartonger. En grej som gått hem hos min familj är min massagedyna jag fick av Fred i julklapp. Varje gång någon klagat över ryggont har jag hänvisat till min massagedyna som fått bra betyg. Den är bra för jag har ofta ont i ryggen.

Det är många låtar som ger mig en minneskänsla från sommaren som var. En riktigt fin sommar måste jag säga..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback