Hunted by beta

Twista feat. Faith Evans - Hope

Spelar ni betapet? Det har visat sig att många gör det. Jag upptäckte för en stund sedan att det är det enda jag och Lindén har gemensamt där vi inte är elaka och dryga mot varandra. Där spelar vi bara. Och vi pratar mycket om spelandet osv. På morgonen berättar vi inte om vad vi gjorde under gårdagen utan pratar vi så pratar vi om någon spelomgång där vi förlorade med massa poäng och liknande.

Något vi vet är att Lindén är en dålig förlorare och att jag är mer snabbtänkt.
Det måste vara magiskt vad det brinner i någons skalle nu.

Hur som helst, det jag ville komma till. Om ni spelar betapet. Är det så illa så att ni ser brickorna och spelbrädan när ni ska sova? Så illa är det för mig. Eller kanske när jag står i duschen och blundar en stund, då dyker den där jävla spelbrädan upp.

Är jag normal..?
Snälla kropp och knopp, hjälp mig.

//Betalover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback