Flyttfeber

Joanna - Out from under

Var uppe i lägenheten för första gången idag sedan de renoverade den och när jag såg den nya kyl/frysen så gjorde jag ett glädjeskutt som resulterade i att mitt knä hoppade ur led, lyckat. Speciellt när jag ska flytta imorgon också.
However, lägenheten är riktigt fräsch nu och det enda som återstår är att måla köksluckorna vita, sen är jag nöjd.

Mitt och enbart mitt!

Ellan har hjälpt mig att packa det sista idag, hon är effektiv den damen. Hon hjälpte mig att packa senast jag flyttade också och som hon styr och ställer vid sådana tillfällen. Det är bra att hon får ta över den rollen ibland också för oftast är det nog jag som bossar, but, that's me haha. Men vi fungerar bra ihop. Nåt annat har jag inte hört.

Jag fotade lägenheten och mitt rum som det ser ut just nu då allt jag ska flytta imorgon just nu står i mitt rum för att Linnéas föräldrar är här och hälsar på och ska sova hos oss inatt i vardagsrummet så försökte röja undan där så mycket som möjligt. Anywhoo, jag kan inte ladda upp bilderna för Ellan har packat ned kablarna i någon av flyttkartongerna, ingen aning om vilken.

Imorgon kommer min Jonna till mig.
Nu dödar min rygg mig så jag ska lägga mig och slappa och äta Ben & Jerry's, long time no see.

Bubye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback