Fet, ja

The lonely Island feat. T-Pain - I'm on a boat

Jag fick min semla till slut, en god en också! Linnéa, Andreas tjej, jobbar på konditori så jag messade och bad henne ta hem semlor om hon kunde, vilket hon gjorde. Färska mumsiga semmmlor, fast mandelmassan gillar jag inte.

Såg min lönespec nyss och visst får jag en fet lön denna månad, jaa det får jag. En välbehövd fet lön! Har en full hyra att betala denna månad plus massa saker som ska inhandlas samt extrautgifter för det nya golvet etc. Sweet jesus, the end of the good life men samtidigt inte. Jag kommer ju ha mitt egna mansion som sagt och det är värt att dra ner på shoppingen och slösandet för det.

Nu ska jag göra mig klar för sängen faktiskt, vaknade död imorse och krigade mig upp ur sängen. Behöver ordentlig sömn för när jag är trött så varvar min hjärna ner, vilket i sin tur leder till att jag försvinner in i min egna lilla värld där allt kretsar kring en "grej", och den grejen vill jag helst undvika att tänka på överhuvudtaget.

Later babes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback