Fantastiskt

Goo Goo Dolls - Iris

Jag är varken fantastiskt glad eller ledsen idag. Jag är sjukt trött dock.
Ena stunden känner jag mig väldigt glad och i nästa sekund är jag bara så trött på allt. Känns som jag säger det för ofta nuförtiden.. Att jag är så otrolig "trött" på något/någon.

Känns rätt bra dock att jag fyller år snart och kommer få fira med mina närmaste vänner. Den här gången kommer de flesta jag vill fira med att vara närvarande.
Man kan undra varför det egentligen är så viktigt att göra en så stor grej av ens födelsedag och varför man gärna vill fira med alla nära och kära. Men som jag känner nu så är det viktigt för mig för de personerna betyder så otroligt mycket i mitt liv. Och att fira sin födelsedag blir ju lite som att fira livet, fira dagen då jag kom till den här världen och alla underbara människor jag träffat på genom livet.

Jag är nästan lite blödig idag.. I vanliga fall brukar jag kunna skylla på att det är den veckan på månaden, men nu går det inte. Så då är det på riktigt. Jag behöver en cigg.... Har inte festat på ett tag, vilket även betyder att jag inte rökt på länge heller. Jag behöver mitt feströkande. Jag behöver lite alkohol också, igår när jag skulle sova kände jag ett jeffla sug efter ett glas vin.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback