Facebook

Westlife - We are one

Vissa är vääääldigt aktiva på Facebook, andra mindre aktiva. De gånger man märker av dem är när de uppdaterar sin "news feed" med länk till sin blogg när de skrivit ett nytt inlägg eller liknande. De som är mycket aktiva uppdaterar news feeden för varför andetag de tar. Detta får de gärna fortsätta med för min del. Det enda jag brukar ångra är när jag kommenterat någons news feed t.ex för då får man nya "notifications" flera dagar i sträck för detta pga att hundra andra människor helt plötsligt valt att starta en konversation där som inte rör mig. DET däremot är lite störigt. För man ser den där röda iconen när man loggar in och hoppas på att något roligt hänt, men icke sa Nicke. Då är det bara idjötsen som konverserar om något helt, för min del, ointressant.

Sen förstår jag inte de som ALLTID kommenterar folks news feed. Vad gör de om dagarna egentligen? Väntar på att folk skall uppdatera - dagens höjdpunkt. De kommer i brallan everytime. 


Boring *Worms röst*






Kommentarer
Postat av: Peter

Worms! Klassiker :)

Postat av: Anonym

Hahahaha du är så rolig! bara för en stund sen satt jag och tänkte på precis samma grej o blev lite irriterad, sen läste jag detta, så kul! :DDD

2009-05-12 @ 22:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback