Erasing

Agnes - On and on

Jag ser ditt namn. Du finns på bilderna. Men jag ser inte Dig. Inte längre..


Trevligt och få träffa Ida och Becca idag, kikade innebandymatch mellan Nynäshamn - Handen/VH, var även och beställde min soffa som bör komma om 4-7 veckor. Valde ut en färg av cirka 100 på 10 minuter då de skulle stänga. Stress, men so far är jag nöjd.

Tänkte på en sak när jag var och handlade, plockade lite lösgodis. Jag köper fortfarande colanappar fast jag sällan äter upp dem. Jag köpte dem alltid förut för att ha något litet gott att ge till Lecka. Den grisen älskade allt godis, vare sig det var till för människor, hundar eller kaniner.
Passade även på att köpa blodpudding som jag håller på fixar i ordning nu, måste passa på äta det när Andreas inte är hemma då han tycker att det är "fattemat" och inte riktig mat. Men fattemat är gott.


Dags för fattemat med lite keso och lingonsylt.


PS. I love you mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback