Do dreams come true?

Agnes - Release me


Jag börjar få sömnproblem igen... Fattar inte. Antingen så sover jag skitdåligt eller så sover jag riktigt bra? För några veckor sedan sov jag runt 10 timmar per natt. Då lade jag mig riktigt tidigt och somnade på nolltid. Nu blir det allt senare och senare och jag får svårare att somna, drömmer något idiotiosk och vaknar under natten eller tidigt på morgonen och får svårt att somna. Störigt.

Jag vaknade inatt efter en dröm, minns inte exakt vad jag drömde men vet vad det handlade om och var lite deppig över drömmen. Jag tror att det är för att jag pratade om "ämnet" igår. Har under dessa dagar varken tänkt eller pratat om ämnet men så gjorde jag det igår vilket resulterade i att jag drömde om det och mådde dåligt över det när jag vaknade. Vill inte kalla det en mardröm direkt men den va obehaglig och störde harmonin i min hjärna och kropp.
Hur som helst så lyckades jag somna om utan att göra något drastiskt och imorse mådde jag mycket bättre. Vaknade en timme tidigare än vanligt dock, kan vara skönt att lyssna på lite musik och få ta det lugnt på morgonen för en gångs skull så jag gick upp istället för att ligga kvar.

Till lunch ska jag och Tim åka till farsta och köpa pastasallad. Mmmmh saffranspasta, dreams coming true.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback