"Det löser sig"

Sweetbox - Everything's gonna be alright

Det löser sig alltid... Gör det verkligen det?
Det gör det eller hur? För hur som helst så klarar vi oss alltid i slutändan, vad det än gäller. Det ser alltid till att lösa sig. Det blir kanske inte exakt som vi hade önskat, men det slutar i något som gör att vi ändå är rätt nöjda med slutresultatet.

Jag har märkt att jag är rätt bra på att koppla bort sådant jag inte vill tänka på. Dock återstår det att se om det är något som förr eller senare bryter ut och bryter ned mig. För hur som helst så måste jag bryta ihop någon gång, eller? Om jag bara stänger ute det tillräckligt länge så att det till slut inte tar på mig längre så slipper jag fastna i kvicksanden.

Jag stänger ner för kvällen iaf.


Tvångsmys med Kira.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback