Daddy Cool

Enrique Iglesias feat. Sarah Connor - Takin back my love

Det är 2½ vecka kvar tills jag får nyckeln till lägenheten. Känns som jag borde börja packa?
Jag ska flytta!!! Helt sjukt, kan inte fatta det. Som jag kämpat för att få eget. Mycket ångest, frustration och drömmande under tiden som gått och nu har jag mittt palats. På måndag får jag tapetpärmarna som jag ska kika i, hoho. Lördag blir det nog en sväng till IKEA med Peter och Omran, kan bli ett roligt äventyr.

Nu ska jag hem till daddycool och äta middag. Har saknat min pappa lite faktiskt. Mamma träffar jag än mer sällan men hon kommer förhoppningsvis nu i helgen och hälsar på.
Jag blir så glad de gånger jag pratar med henne i telefon när hon låter så glad. Hon har haft ett jobbigt år, hennes kille ännu värre. Han råkade ut för en olycka på jobbet och blev tvungen att amputera ena sitt ben under knät, och efter det fick han en infektion och fick opereras igen och då tog de även hans knä. Såna tider vill man kunna hålla om sin mamma och utan att säga ett ord ändå få henne att känna tryggheten i ens famn.

Slutet av 2008 var skit rakt igenom i princip. Har fått en del smällar under detta år oxå men jag ska le mig igenom allt för när allt kommer omkring så ser man alltid till att klara sig i slutändan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback