Bellybutton

Kat Deluna - Whine up


Jag gick hemifrån imorse runt 07.45 och kom hem för en stund sedan.
Jobbade, tandis, massa spring i stan med Ida, hem till Ida och sen bio med Ida och Marran (gay-freddan bangade på bio för han tycker bio är gay) Såg Benjamin Buttons som var riktigt bra, filmen var mer.. fin.
Imorgon blir det IKEA, jäjj. Kan bli ett dyrt besök. Återstår att se, hade egentligen behövt skriva en inköpslista. Då köper jag nog inte lika mycket skit heller om jag har ett mål. Får se om det hinns med imorgon innan Peter kommer vid 10.30.

Ska se om min taktik går hem. På alla hjärtansdag går väl folk inte på IKEA, eller?

Det har varit en kul ikväll iaf.

Vi måste förlora de människor vi älskar för att inse vad de betyder för oss.. Jag håller inte alls med. Jag vet exakt vad mina nära och kära betyder för mig, och jag försöker visa dem det så gott jag kan.


God natt lovers and friends.



Kommentarer
Postat av: Mr G

Benjamins Butt var inte alls lika bra som jag hoppats på... Det kändes liksom som att man saknade en poäng i slutet, att man suttit och väntat på att den där ruskigt sköna poängen skulle komma in. Det gjorde den aldrig.



Kanske svårt för en film som liknar ett mästerverk så mycket (Forrest Gump) att inte bli jämförd med densamma...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback