Bara så att ni vet

Beyoncé - Broke hearted Girl


Mister "F" som jag berättade om förut, ni vet han på jobbet som försvinner in på toa 20 minuter varje dag. Han berättade för mig idag att det inte alls är så att han gör number 2 hela dem 20 minutrarna. Nej, nej. Medans rökarna här tar alla sina 20 rökpauser varje dag så tar han en egen rast och går in och sätter sig på toan och lyssnar på musik och spelar spel. Dock konstaterade vi att han troligen sitter på toaletten samtidigt.
Och! Han vart inte alls dissad av den där tjejen. De träffades nämligen ganska nyligen, och jag frågade om han fick ligga. Nej, det fick han inte. Men de gjorde allt annat!


Jag vet en annan som brukade gå in och ta en powernap på toaletten när tröttheten tog över. Låt oss kalla honom Mister "O".

Det händer många konstiga saker på de här toaletterna ska ni veta.


Kommentarer
Postat av: Mister O

Tog bara några powernaps när det inte fanns en bil på parkeringen att sova i.

2009-02-02 @ 13:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback