Wind of change

Scorpions - Send me an angel

En arbetsvecka har aldrig varit såhär låååååång!
Dessutom jobbade jag över en timme idag, fredag eftermiddag sådär.. Självklart när man längtat som en dåre till helgen så händer det ingenting, eller så händer det saker men jag har inte råd. Man kan se det på två sätt. Dock kan det bli en liten tripp till Västerås imorgon för att hälsa på Idan.

Just nu funderar jag starkt på att ägna fredagskvällen till att somna tidigt på soffan och komma upp tidigt imorn och steka lite i solen. Min Grekland-bränna har flagnat bort. Jag är fan lyckligare när jag är brun. Kan bero på att jag känner mig snyggare, men man känner sig friskare och starkare. När jag är blek känner jag mig lika sjuk, vek och sliten som jag ser ut.



Det har aldrig varit såhär bra tror jag, det har aldrig känts såhär bra iallafall.
Det var bra i början, men nu är det en nystart samtidigt som det gamla ligger bakom., vilket vi kanske behöver. Jag tror man behöver ha lite historia för att kunna bygga upp något som betyder riktigt mycket, något som är på riktigt.
Vi skrattade då, men vi har aldrig skrattat mer än nu.
Vi älskade då, men har aldrig älskat som nu.
Jag vet inte vad det här är, men det är mer än ett ord.
Jag älskar.



Kommentarer
Postat av: angelica

Ja den där bruden borde ha bättre uppfostran! FY FAN skit unge!! måste fan blogga om henne bläää!haha... och du..jag blir kär när jag läser ditt senaste inlägg! ni ska ha kärlek!massa kärlek!puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback