Vad gör jag för fel..?

Jag är ond..

Det är en person som alltid skriver till mig på msn. En kille som gick i samma skola som mig i yngre dagar.
Han frågar - jag svarar. Dock frågar jag aldrig något tillbaka, men alltid lyckas han fortsätta prata på. Sen kommer det... "vi borde ta och ses". Och ungefär där slutar jag att svara, eller så måste jag gå (vilket faktiskt är sant). Det jag inte hajjar är hur han inte kan hajja?


Hajjar inte..

HTC Magic hajjar jag inte mycket av heller för den delen. Jag gillar oftast inte förändringar.. Inga så drastiska som att byta mobil.


Ska bli spännande och se om maten står färdig på bordet när jag kommer hem.. Det borde jag få, jag är en hardworking woman. Lite som i Lipstick Jungle.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har tjejer så svårt att bara säga att de inte är intresserade??



- Vi borde ta och ses

- Tyvärr, jag är nog inte intresserad av att träffas.



Och när du hela tiden svarar på det han säger så ger du ju intrycket av att du vill prata med honom. Säg som det är bara så kan han sluta drömma om dig och gå vidare.

2009-08-31 @ 17:30:06
Postat av: marie

nu lär han fatta =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback