Smokey

Jag har varit dålig på senaste tiden.. Ända sen i våras faktiskt, har börjat röka rätt mycket fast jag inte ens behöver. Men nu har jag lyckats dra ned på det en del på senaste dagarna. Idag rökte jag bara en cigarett på hela dagen och det kändes skönt att gå hem från jobbet utan en cancerpinne i handen.

Oskönt att stinka rök, speciellt om någon annan ska lukta på en. Men bästa årstiden att röka är ju egentligen på sommaren, när man kan sitta ute hela nätterna så jag tillät mig själv att vara storrökare under sommaren.

Nu ska jag ta mig en ciggiluring på ballen bara för att det duggar ute och sedan hoppa i duschen. Bara för att jag kan, och för att Fredrik inte är hemma. Efter duschen doftar jag ändå blomma.


Holler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback