Rolig tjej idag

Det verkar bli en fullspäckad helg. Först långprommis, sen kolla på teve en stund, baka bullar kanske. Nää.. Nu är jag bara elak.

Internskämt åsido. Imorn ska Marr firas med massa skumt folk. Med betoning på skumt folk.
Lördag - kräftskiva och söndag äta tårta hos Cederborg. Allt jag ska göra har en koppling till födelsedagar.. Många som fyller år nuförtiden.

Och november 2010 ska jag öla med Nisse. Han ska ringa och boka bord så det är säkert att vi får plats. Tråkigt och behöva boka upp något i god tid för att sedan förstöra kvällen pga att det inte finns några lediga bord. Hatar sånt.



Kan man ha dessa linser? Marr tycker jag ser ut som en turkbrud.
Det matchar ju mitt gröna hår iaf.. Gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback