Massa blaj du inte behöver läsa

Fan i min låda.. Jag var apfull en liten stund i lördags. Det bara slog till och jag började för en stund undra om jag blivit drogad. Det snurrade i huvudet men kändes som hela huvudet faktiskt följde med. Men efter ett glas vatten mådde jag mycket bättre och vi avtog från Snaps och rörde oss mot Ambassadeur.
Amba, som jag tidigare tyckt alltid levererar levererar inte så mycket längre. Vi hade kul men stället har ju dött, det är ju inget folk där! Men min kärlek är trogen... Tills jag hittar ett nytt ställe.


Inte visste jag att de släppte in 16-åringar på stället..?



Kommentarer
Postat av: Niklas

Det är sommar fortfarande. Det är alltid dött på klubbar på sommaren, tyvärr..

2009-08-10 @ 22:40:42
Postat av: Anonym

två söta små 16-åringar är det allt ändå! <3

2009-08-11 @ 22:47:06
Postat av: Anonym

glömde skriva att det var jag som skrev det där nyss..haha mongoo

2009-08-11 @ 22:48:23
Postat av: linnea

meh varför går det inte då

2009-08-11 @ 22:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback