Kom ut nu

The Script - The man who can't be moved


De senaste inläggen har i princip bara kretsat kring alla facerapes mellan mig och Lindén, man blir lätt besatt.
Ungefär som Ida blir besatt av snygga teve-kändisar. Efter Twilight filmen var vi sålda, men nu visas trailern för tvåan som kommer ut 20 november och Ida berättar att hon är olyckligt kär, i Båda killarna, indianen och vargen alltså.

Stackars Ida, jag önskar hon kunde somna lycklig om nätterna.


Den här tavlan ska jag måla av för jag har ingen egen fantasi. Plus att färgerna passar så bra i mitt vardagsrum.



Fast min tjej ska få en näsa, om jag kommer på hur jag vill måla den. Ingen fantasi som sagt..


Kommentarer
Postat av: idaG

vargen och vampyren.. vargen och indianen är ju samma person!

2009-08-21 @ 22:20:46
Postat av: Loisa

ojda, jag skrev fel.

Förlåt Edward att jag glömde bort dig

Postat av: Peter

Hajjar inte hajpen på Twilight.. helt ok rulle iaf

2009-08-22 @ 17:23:59
Postat av: Loisa

Det är förbjuden, romantisk och overklig kärlek. Bara tjejer som hajjar sånt.

2009-08-22 @ 23:57:57
URL: http://tussig.blogg.se/
Postat av: Peter

Kärlek är djävulens påfund

2009-08-23 @ 09:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback